δεν μπορώ να πω ότι συμμερίζομαι απόλυτα αυτόν τον εθισμό, παρ'ότι είμαι γυναίκα....αλλά όπως έχουμε ξαναπεί κάτι δεν πάει πολύ καλά με μένα γενικώς ;):) Παρ'όλα ταύτα θαυμάζω τον γραπτό σου λόγο!Όταν βρίσκεις ένα θέμα που σε εμπνέει κάνεις θαύματα!:Ρ